Nuffnang Ad

BloggerAds廣告

2011年6月21日星期二

輕鬆一下吧! - 股民對話篇

大市跌完又跌,股民一遍愁雲慘霧,在此節錄幾段我今天跟Terence的對話,以娛人娛己










































1

T:  期指又隊了...沈大輸指標 [註:今早蘋果 - 實戰理論:大市本周可望見底回升 - 沈振盈]
T:  我以前唔信,現在心悅誠服
島: PK吧,佢真係柒少陣當幫忙都唔得
T:  佢長期俾人恥笑, 係有d原因的
T:  阿爺又係,今日唔彈又係死,息都唔加了,今日唔彈200當跌

2

島: 如果你想更穷,就买石化双雄;如果你想出血,就买中国中铁;如果你想亏惨,就买保利地产;若要输掉内裤,就买中国建筑;若要两手空空,就买交建中工;若要彻底赔光,就买武钢宝钢;若要以步代车,就买南北二车。
T:  見底之兆 

3

島: dklm,倒跌了,唉,頂唔浦了
島: 【on.cc 東方互動 專訊】 中國木業(00269)料年度虧損大幅擴大,股價大跌4.17%,報0.345元,成交額約613萬元。

中國木業早前發盈警,與2010年同期之虧損淨額相比,預期截至2011年3月31日止年度錄得重大虧損,主要由於在回顧期間按公平價值確認可換股債券,及 在中國的生物資產公平價值減銷售成本變動導致錄得虧損所致。董事會認為可換股債券及生物資產之公平價值變動為非現金項目,不會對集團之經營現金流量造成影 響。
T:  跌41%吧
島: 誠哥..566, 729, 269...變魔鬼了
島: 我要轉呔咒埋佢了 [註:平時的目標為彤叔]
T: 咒吧

4 (午休)

T:  (sosad)
島: 真係不幸言中
T:  好衰呢句,加埋佢個衰樣
島: 我今朝仲講緊如果今日都唔升點點點
島: 又係不幸言中
島: 真係好灰
T:  唉,你係大師了
島: 佢係不幸言中...對家
T:  佢係不幸言錯吧

5

島: 原來係地產股
島: (頹廢地說)又見底了吧
T:  即市雙底:P
T:  (頹廢地說) <- like

6

島: (沮喪地說)再三見底了吧
島: 點睇
T:  無用的,要諗返今次個跌浪,係由乜促成,我認為係水緊,呢個factor要改變先得  

7 ( 收市後)

T:  我將5月個growth erase哂
島: 我將上年的都erase埋cry
島: 如夢如幻 [註:信長 : 人生五十年,乃如夢如幻,有生斯有死,壯士復何憾]
T:  人生五十年如夢似幻
T:  hahaha
島: 五個月都如夢似幻吧

沒有留言:

發佈留言