Nuffnang Ad

BloggerAds廣告

2011年9月7日星期三

繼續行range?

大戶真係畫圖高手,唔到你唔服...


亞洲股市反彈,但歐美暫時並無起息,仍只可以當作反彈,逢高沽貨開put的策略不變,給自己的告戒是忍手少作高追買貨低位追沽,不然如今天般彈上彈落隨時被左"kum"右刮。

今日操作是早上沽出黃金call及騰訊put,價位認真麻麻,但總算為組合止一止血;下午嘗試追沽被夾,在指數倒升前跟建行bear一起立斬,一蝕一賺,見黃金突破買入較高行駛價call,並買入亞泥(743)搏反彈,目標為後抽至250MA,有賺就吃,不作久戰。

5 則留言:

  1. 睇o黎大戶都望住你劃o個幅圖o黎做o野,唉,工整成咁,反而令我有少少猶豫,實在太明顯喇,唯有學黃sir一句﹕注碼定輸贏!!
    fai

    回覆刪除
  2. 哈~是我跟他們劃呢!Fai兄最近搵到食麼?

    回覆刪除
  3. 唉,市跌時跌得少過佢少少,市升時升得少過佢多多,加埋等於幫銀行 / 經紀打工,得啖笑(少少苦o個種)
    島兄o既黃金call 放得好及時喎,唔通俾你講中,見雙頂﹖
    fai

    回覆刪除
  4. 早晨, 島兄!! ^^ 祝中秋節快"上"!! 花好月圓!! 股海揚帆, 順風順水!!

    -- Vagabond

    回覆刪除
  5. 島兄,祝中秋節快樂!
    FAI

    回覆刪除